باعرض سلام

زبان برنامه نویسی که میشود سیستمی شبیه به جیمیل راه اندازی کرد چیست ؟

در جواب به سوال بالا میتوان گفت انگولار (angularjs) این قابلیت را به شما خواهد داد تا بتوانید سیستمی شبیه به جیمیل را راه اندازی کنید.

نه تنها سیستم جیمیل بلکه تمامی وب اپلیکیشن هایی که مد نظرتون هست رو میتونید با انگولار جی اس بسازید!

انگولار جی اس چیست ؟

انگولار (angularjs) یک فریم ورک جاوااسکریپت می باشد که Miško Hevery در سال 2009 شروع به کار بر روی ان کرد و سرانجام نسخه ی 1.0 انگولار در سال 2012 به رسمیت از گوگل انتشار یافت . گوگل حمایت ویژه ای از نگولار به عمل اورده است.

بازار کار انگولار چگونه است ؟

angularjs در حال پیشرفت زیادی است و روز به روز به افرادی که نیاز به استفاده و طراحی اپلیکیشن های سایت با انگولار دارند زیاد میشود. و اغلب برنامه نویس های حرفه ای نیز به سمت یادگیری انگولار و استفاده از ان میروند. پیشنهاد میکنم این زبان را از دست ندهید!

چگونه شروع به یاد گیری agularjs کنیم ؟

برای یاد گیری انگولار (angularjs) کافی است به سایت کدپز با کلیک بر روی

AngularJS چیست و آموزش های ابتدایی درباره ی AngularJS

وارد شوید و این دوره را فراگیری کنید!

توصیه ی ما به شما این است که شما این دوره را بصورت کامل متنی فرابگیرید تا با برگذاری ازمون و قبولی در ان تمامی ویدیوهای AngularJS برای شما به رایگان نمایش داده شود!

نکته : توجه داشته باشید که سه قسمت از این اموزش بصورت متنی تهیه شده و در سایت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است برای دیدن تمام پست های جاوا اسکریپت بر روی ورود به جاوااسکریپت کلیک کنید.

ایا فقط فراگیری انگولار کافی خواهد بود ؟

یک طراح سایت و یا برنامه نویس حرفه ای از اموزش زبان های جدید ابایی ندارد و به فراگیری انها میپردازد به شما توصیه میشود از زبان های دیگری مانند php نیز استفاده کنید.

انگولار جی اس به شما امکان میدهد تا شما با استفاده از کدهای html و css پویایی بیشتری ایجاد کنید پس یاد گیری html و css نیز برای هر طراح سایتی بصورت الزام خواهد بود.

ایا راهی برای طراحی سایت بدون یاد گیری هست ؟

برای این امر شما میتوانید از طریق فرم ارتباط با کدپز یا طراحی سایت با کدپز در ارتباط باشید تا هزینه ی پروژه ی شما را محاسبه کرده و در اختیار شما قرار دهند.

یاعلی


طراحی سایت ارزان و سئو شده انگولار ,سایت ,angularjs ,جیمیل ,گیری ,زبان ,انگولار angularjs ,طراحی سایت ,برنامه نویس ,سیستمی شبیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کسب درامد از ارزهای دیجیتال بهترین سایت تفریحی فارسی اینجانب:یه نفر من... گروه تولیدی پرشین کلاسیک مطالب پزشکی فروشگاه