با عرض سلام

PHP چیست؟

PHP که مخفف عبارت “Hypertext Preprocessor” میباشد، یک زبان برنامه نویسی منبع باز (open-source) و شیءگرا محسوب می شود. اما می توان از آن به عنوان یک زبان عمومی استفاده کرد. همچنین این زبان به توسعه دهندگان وب این اجازه را می دهد، تا محتوای صفحات خود را بر روی پایگاه داده پیاده سازی کنند.

چرا استفاده از php میتواند کمک کند به ما در طراحی سایت ؟

قابل اجرا بر روی تمامی دستگاه های مختلف مانند کامپیوتر گوشی تبلت با انواع سیستم عامل ها

برنامه نویسی تحت شبکه ساده و لذت بخش

سرعت بالای پردازش

زبانی کاملا پویا

بازار کار طراحی با php چگونه است ؟

اگر شما تسلت کامل بر php داشته باشید هرگز بیکار نخواهید بود! php و asps.net دو زبان پر طرفدار برای کار کردن تحت سایت هستند.

بازار کار php نسبت به asps.net درحال حاظر بهتر بوده و ساده و قابل فهم تر و یکی از مزیت هایی که php نسبت به asps.net دارد اپن سورس بودن ان است.

از کجا php را یاد بگیریم ؟

سایت های مختلفی در این زمینه ویدیوها و متن های رایگان و پولی در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد ولی کدپز سعی بر ان دارد که تمام مطالب بصورت رایگان و با زبانی کاملا ساده در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

پس از فراگیری دوره ی php در کدپز شما توانایی کامل در طراحی سایت و همچنین توانایی کسب درامد بدون گذاشتن هزینه ی اولیه را خواهید داشت.

پس عجله کنید تا فراگیری دوره ی php را از دست نداده اید.

برای ورود به دوره ی php صفر تا صد روی نوشته کلیک کنید.

همچنین اگر شما وقت کافی برای وقت گذاشتن برای یاد گیری این دوره را ندارید و به سایت نیاز دارید میتوانید از این لینک به قسمت سفارشات کدپز مراجعه فرمایید و از ان قسمت اقدام به ثبت سفارش طراحی سایت خود بپردازید.

یاعلی


طراحی سایت ارزان و سئو شده سایت ,زبان ,طراحی ,دوره ,کدپز ,ساده ,طراحی سایت ,فراگیری دوره ,عزیزان قرار ,زبانی کاملا ,برنامه نویسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جدیدترین های اینترنت Special Relaxation آی توکن i Token علم و فناوری همسر یابی|دوست یابی||گفتوگو جورواجور miss-pari